top of page
image.png

Sustar heeft een leuke aanbieding! 🚀 Tijdens de Week van de Circulaire Economie hebben we onze workshop "Van Circulaire kans naar Circulaire waardepropositie" gegeven. Naar aanleiding van de ethousiaste reacties en de vraag om verdieping hebben besloten een 2-daagse workshop te organiseren waarin we dieper ingana op onze SVP (Sustainable Value proposition) methode. We zullen ingana op jullie bedrijfspecifieke uitdagingen en we laten zien hoe onze toolset daarvoor in te zetten is.

Waarom meedoen? Hier zijn een paar redenen:

  • Praktisch Leren: Hoe werkt onze toolset voor jullie specifieke casus.

  • Op Maat Gemaakt Advies: Ontvang persoonlijke begeleiding van ons bij het integreren van jullie duurzaamheidsdoelstellingen in je nieuwe waardeproposities

  • Netwerkmogelijkheden: Verbind met gelijkgestemde professionals en bevorder potentiële samenwerkingen.

De plekken zijn beperkt, dus neem nu contact op om je plek te reseveren! 🌿✨

Data worden in overleg met de groep bepaald.

Kom naar ons evenement

Bedankt voor je aanmelding voor ons evenement. We zien je daar!

Thu, 14 Mar

|

Zoom (you will receive a link after registration)

From Circular Opportunity to a Circular Value Proposition. A practical toolset.

We can all dream and talk about the circular economy. Would you like to get started with this within your company? Get to know the Sustainable Value Proposition (SVP) tools Sustar. Compiled for and by product, marketing and innovation managers.

Registration is closed
View other events
From Circular Opportunity to a Circular Value Proposition. A practical toolset.
From Circular Opportunity to a Circular Value Proposition. A practical toolset.

Time & Location

14 Mar 2024, 09:00 – 10:00

Zoom (you will receive a link after registration)

Guests

About the event

In this on-line session you will be introduced to Sustar's sustainable value proposition method.

Compiled for and by product and marketing managers and product developers.

From talking about sustainability objectives to concrete implementation in your daily practice. Not only circular (sustainable), but also attractive for your customers (desirable), feasible (feasible) and commercially scalable (viable).

In a clear number of steps you identify opportunities for your company and translate them into a concrete plan with which you can realize additional turnover and profit and thus ensure the future-proofness of your company.

Using customer cases, we show how this method works for companies that want to take steps towards a circular economy.

Share this event

bottom of page