top of page
image.png

Sustar heeft een leuke aanbieding! 🚀 Tijdens de Week van de Circulaire Economie hebben we onze workshop "Van Circulaire kans naar Circulaire waardepropositie" gegeven. Naar aanleiding van de ethousiaste reacties en de vraag om verdieping hebben besloten een 2-daagse workshop te organiseren waarin we dieper ingana op onze SVP (Sustainable Value proposition) methode. We zullen ingana op jullie bedrijfspecifieke uitdagingen en we laten zien hoe onze toolset daarvoor in te zetten is.

Waarom meedoen? Hier zijn een paar redenen:

  • Praktisch Leren: Hoe werkt onze toolset voor jullie specifieke casus.

  • Op Maat Gemaakt Advies: Ontvang persoonlijke begeleiding van ons bij het integreren van jullie duurzaamheidsdoelstellingen in je nieuwe waardeproposities

  • Netwerkmogelijkheden: Verbind met gelijkgestemde professionals en bevorder potentiële samenwerkingen.

De plekken zijn beperkt, dus neem nu contact op om je plek te reseveren! 🌿✨

Data worden in overleg met de groep bepaald.

Kom naar ons evenement

Bedankt voor je aanmelding voor ons evenement. We zien je daar!

do 14 mrt

|

Zoom (link ontvang je na inschrijving)

Van Circulaire Kans naar een Circulaire Waardepropositie. Een praktische toolset.

Dromen en praten over circulaire economie kunnen we allemaal. Zin om concreet hiermee aan de slag te gaan binnen jouw bedrijf? Maak kennis met de Sustainable Value Proposition (SVP) tools Sustar. Samengesteld voor en door product-, marketing- en innovatie managers.

Registratie is afgesloten
Andere evenementen bekijken
Van Circulaire Kans naar een Circulaire Waardepropositie. Een praktische toolset.
Van Circulaire Kans naar een Circulaire Waardepropositie. Een praktische toolset.

Tijd en locatie

14 mrt 2024, 09:00 – 10:00

Zoom (link ontvang je na inschrijving)

Gasten

Over het evenement

In deze on-line sessie maak je kennis met de sustainable value proposition methode van Sustar. 

Samengesteld voor en door product- en marketingmanagers en productontwikkelaars.

Van praten over duurzaamheidsdoelstellingen naar concrete uitvoer in jouw dagelijkse praktijk. Niet alleen circulair (sustainable), maar ook aantrekkelijk voor je klanten (desirable), maakbaar (feasible) en commercieel schaalbaar (viable).

In een overzichtelijk aantal stappen breng je kansen in kaart voor je bedrijf en vertaal je die naar een concreet plan waarmee je additionele omzet en winst kunt realiseren en daarmee de toekomstbestendigheid van je bedrijf kunt borgen.

Aan de hand van klantcases laten we zien hoe deze methode werkt voor bedrijven die stappen willen zetten naar een circulaire economie.

Deel dit evenement

bottom of page